Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ..


Θα ήθελα να εκφράσω την δυσαρέσκειά μου σε όλους εκείνους τους ανώριμους επισκέπτες της ιστοσελίδας μου που θέλησαν αυτές τις μέρες να σχολιάσουν με χυδαία λόγια στο C-BOX μου, αλλά και που είχαν το θράσος να σχολιάσουν τις αναρτήσεις μου με υβριστικούς πολιτικούς χαρακτηρισμούς. Όλοι αυτοί οι λόγοι με ανάγκασαν και να καταργήσω το C-BOX μου, αλλά και να ελέγχω πλέον τα σχόλια των αναγνωστών μου πριν αυτά δημοσιευτούν.

Ντρέπομαι ειλικρινά που «άνθρωποι» όπως οι συγκεκριμένοι δεν σέβονται την ιδιότητα του κάθε μπλόκ. Θα ήθελα να τους υπενθυμίσω πως η πολιτική ιδεολογία του κάθε πολίτη αφορά προσωπικά τον ίδιο και κανέναν άλλο. Το τι πιστεύω λοιπόν εγώ ιδεολογικά είναι δικό μου καπέλο και θα το φοράω όπως θέλω εγώ… γούστο μου καπέλο μου!!!

Το συγκεκριμένο όμως μπλόκ απέχει μακράν από την πολιτική, κατά συνέπεια δεν θα ανεχτώ πολιτικούς σχολιασμούς και υβριστικούς χαρακτηρισμούς από κανέναν κομματικό επισκέπτη. Εδώ μιλάμε και σχολιάζουμε ανθρώπινα…




7 σχόλια:

  1. Ποτέ δεν σχολιάζω πολιτικά σε κανένα blog.
    Είναι σίγουρο ότι θα δημιουργηθούν ψυχρότητες και κακίες.
    Τα blogs μας τα έχουμε γιατί μας ευχαριστούν και γιατί κάνουμε το κέφι μας μέσα από αυτά.
    Αν είναι να μας στεναχωρούν και να μας προβληματίζουν δυσάρεστα, ποιος ο λόγος να τα κρατάμε.
    Μην στεναχωριέσαι, σίγουρα τα σχόλια που σε στεναχωρήσανε δεν αποτελούν και την πλειοψηφία των φίλων σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλά μην ασχολείσαι...και στο παρελθόν έδειξες πως σ΄ενδιαφέρουν τα κακόβουλα σχόλια. Αδιαφόρησε και θα πάψουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τους χυδαίους τους προσπερνάμε και δεν τους δίνουμε σημασία, εμείς θα κάνουμε το κέφι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φωτεινή μου όλοι έχουμε δεχτοί σχόλια με θράσος και υβριστικούς χαρακτηρισμούς.
    Γιαυτό σιγά σιγά όλοι βάζουμε τον μετριασμό σχολίων.
    Μερικοί νομίζουν πως έχουν το δικαίωμα να προσβάλουν ανεξέλεγκτα, αλλά όλα ξεκινούν και τελειώνουν στο επίπεδο που έχει ο καθένας.
    Και δεν αναφέρομαι μόνο σε μορφωτικό αλλά και σε ανθρώπινο που πιστεύω είναι το πιο σημαντικό.

    Μην ασχολείσαι

    Αναστασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα, ειμαι καινούρια εδώ...ααααα....είναι τέλεια όλα αυτά τα αστέρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα Φωτεινη......τελικα νικησαν και σε καναν να κλεισεις το C box αν και ειναι και δικαιωμα σου....αλλα οχι κατω απο τις πιεσεις καποιοων κακοπροεραιτων ανθρωπων....παντα υπηρχαν και παντα θα υπαρχουν.....και ειναι πολλοι λιγοτεροι απο τους τους φιλους σου....
    Την καλημερα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ Φωτεινή μου γλυκιά, όπως από παλιά γνωρίζεις, είμαι οπαδός του τρόπου σκέψης του μυστικού, κι ο,τι δυσάρεστο υπάρξει στη ζωή μου με προβληματίζει μόνο γιατί άραγε το έχω έλξη σε μένα.

    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή