Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Τα 7 θαυματα του κοσμου!!!

20 σχόλια:

  1. Kαλημερα Φωτεινη. Αν και μου το ειχαν στειλει αυτο το βιντεο με μνμ, το ειδα παλι με μεγαλη προσηλωση γιατι, εκτος του οτι με συγκινησε την πρωτη φορα που το ειδα, ενοιωσα οτι το μοιραζομαι με καποια ατομα ευαισθητα, οπως εισαι εσυ. Νασαι καλα και να χαιρεσαι τα επτα θαυματα καθε μερα, καθε ωρα, καθε στιγμη της ζωης σου με τα αγαπημενα σου προσωπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καθε φορα που το βλεπω ..... συμφωνω !!!

    καλημερουδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα αληθινά 7 θαυματα του κόσμου απο μια αγνή ψυχή πολύ καλό καλη σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εγω δεν ξερω ποσες φορες το ειδα αλλα παντα αισθανομαι σαν την πρωτη φορα.να σαι καλα που μου το θυμησες και παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι Φωτεινή μου.
    Θεωρούμε την ύπαρξή μας δεδομένη,και δεν χαιρόμαστε το κάθε τι μικρο αλλά ουσιώδες.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Φωτεινή μου.
    Πάρα πού σωστό το βίντεο,μάς θυμίζει τί έχει πραγματική αξία σέ αυτό το κόσμο τελικά.
    Νάσαι καλά,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Φωτεινή,
    για την προηγούμενη σου ανάρτηση να πω,
    πως μου πέρασες έντονα την αίσθηση,
    πως είναι ωραία να είσαι η Φωτεινή :)
    Χμ,και μη νομίζεις είναι σύνηθες αυτό,'
    σε ένα κόσμο όπου η σκέψη είναι σχεδόν φόβητρο.

    Για την τωρινή σου ανάρτηση θα αφήσω ένα σχόλιο του Φρόιντ που μου άρεσε και καταπολεμά τη ματαιότητα.
    Είπε,η ζωή δεν είναι ούτε όμορφη ούτε άσχημη,
    είναι απλά το μοναδικό πράγμα που έχουμε.
    Συνεπώς,η μοναδικότητά της την αξιώνει
    και την καθιστά το μονάκριβο μας Δώρο .

    Επίσης πολύ βαρύ το blog σου Φωτεινή μου,
    μπαίνω μέσα στις 9 και βγαίνω 10 παρά τέταρτο :) χαχα
    Τέλος πάντων,κάνε ό,τι αγαπάς για αυτό .

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΤΕΡ...ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ..

    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΣΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΙΑΝΝΗ..ΟΙ ΑΓΝΕΣ ΨΥΧΕΣ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ..
    ΚΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΞΑΝΑ Η8ΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΤΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΟΥΛΗ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ..ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ.

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΑΝΤΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ.
    ΝΑ ΤΑ ΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ....ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΘΥΜΗΣΟΥΝ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΝΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΕΙΝΗ..ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΑ "ΤΑΞΙΔΙΑΡΑ"...ΚΑΙ ΜΑΡΕΣΕΙ!! ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΡΟΙΝΤ...Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ,ΟΥΤΕ ΟΜΟΡΦΗ ΟΥΤΕ ΑΣΧΗΜΗ.

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ...ΧΕΧΕΧΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ...ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΕΔΩ :))
    ΑΛΛΑ....ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΧΕΧΕΕΧ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα ποιό όμορφα πράγματα στη ζωή μας είναι αυτά και τα ξεχνάμε. Καλά που υπάρχουν άτομα όπως εσύ να μας τα θυμήζεις! Να είσαι καλά, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ, Φωτεινούλα, από μόνη σου αποτελείς ένα θαύμα. Να είσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ.

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΣΥ ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα!
    Καταρχάς καλώς σε βρίσκω!

    Μου άρεσε όχι τόσο το πως δόθηκε το μήνυμα αλλά το περιεχόμενο του μηνύματος...

    Από την άλλη δεν ξέρω κατά πόσο θα πρέπει να θεωρούνται θαύματα υπό την έννοια ότι τα θαύματα δεν είναι και τόσο απτές έννοιες, δυστυχώς όμως στον υλικοκεντρικό μας κόσμο τείνουν να πάψουν να είναι απτές...

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή