Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Oι Πρωταγωνιστές Καρνάβαλοι της Σαρακοστής στο Όθος Καρπάθου

Χαμός έγινε σήμερα στο Όθος Καρπάθου με τους καρνάβαλους. Από όλα τα χωριά του νησιού προσήλθαν εκατοντάδες μασκαράδες στο Όθος προκειμένου να «τρίψουν το πιπέρι». Σήμερα θα σας παρουσιάσω τους πρωταγωνιστές καρνάβαλους του σογιού μου μιάς και πέρυσι είχα αναρτήσει με λεπτομέρεια το τι γίνεται κάθε χρόνο κατά παράδοση στο χωριό μας τέτοιες μέρες. Πάμε λοιπόν…

Εδώ κάθομαι με το ανιψάκι μου Μάριο που σήμερα επέλεξε να ντυθεί πριγκιπόπουλο… αγανάκτησαν οι γονείς του να του βάψουν μουστάκι. Τελικά όμως του φύτρωσαν γαλλικό μουστάκι με το ζόρι…. Χα χα χα!!! Εγώ ντύθηκα ροκαμπιλού … χα χα χα!!! Η ροκαμπιλού και ο πρίγκιψ… χα χα χα!!!


Εδώ ο πρίγκιψ σε κοντινό πλάνο..

Ο γιός μου Ηλίας ντυμένος πειρατής της Καραιβικής... και σαν σωστός πειρατής, λεηλάτησε τα πάντα και τους πάντες στην πλατεία... μα που την βρίσκουν τέτοια ενέργεια!!!


Εγώ η ροκαμπιλού με την ανηψιά μου Ειρήνη! Η Ειρήνη ντύθηκε ευρώπουλο... χα χα χα!!! Αυτή έφαγε την οικονομία της χώρας... χα χα χα!!! Τώρα δική μου ανιψιά είναι ή ανιψιά της οικονομικής κρίσης; Χα χα χα !!!


Ούφ!!! Επιτέλους τα πιτσιρίκια παίζουν και με ξεζάλισαν. Τώρα που με βλέπω με την ηρεμία μου, ξέρεται ποιoν μου θυμίζω; Τον τραγουδιστή Φρέντυ Μέρκουρη. Χα χα χα!!! Είμαστε όλοι τσάμπιονς ... χιχ ιχι!!!


Εδώ ο ξάδερφός μου Γιώργος ντυμένος Αρθούρος (αριστερά) και δεξιά ο Σωκράτης μου ντυμένος Λεωνίδας και οι 300...


Η αλητοπαρέα του καρναβαλιού... από παριζάκι, από σερίφιδες από πειρατές και Ζορό μέχρι και ο πρωτοστάτης πρίγκιψ... κοινώς: την κάτσαμε την βάρκα... χα χα χα!!!


Και πάλι στα πόδια μας... ο Μάριος ο 1ος!!! Με ποιά να τον προξενέψουμε να διατηρηθεί και να συνεχιστεί το βασίλειο; Με την βασίλισσα της Αγγλίας ή της Γαλλίας; χαχαχαχχα!!!


Το παριζάκι, το ευρώπουλο και ο πειρατής που θα φάει και το παριζάκι και το ευρώπουλο!!!


"Ψηλά τα χέρια και κάτω τα παντελόνια μη σας κόψω τα λαρύγγια"


Ποιός στην χάρη μου. Ολόκληρος Λεωνίδας δίπλα μου. Με έχει κάτω απ' την ασπίδα του. Πσσσσσσσ από σήμερα όλοι οι Εφιάλτες στον Καιάδα... χα χα χα!!!


Καλά μην κάνετε κι έτσι!!! Το τσαντάκι μου θα το κρατάω "ο κόσμος να χαλάσει" κι ας μην το κρατάνε οι ροκαμπιλάδες στην πραγματικότητα. Είπαμε ροκαμπιλού... αλλά κυρία ροκαμπιλού... χαχαχχα!!!

"Πατριώτισσες και Πατριώτες του Σκέψεις Ερωτήματα και Συναισθήματα... Μας είδατε και σήμερα. Χρόνια πολλά, καλή σαρακοστή και του χρόνου τέτοια μέρα να έχουμε την υγειά μας να τα ξαναπούμε... μέχρι τότε εγώ θα φυλάω τις Θερμοπύλες με την Φωτεινούλα μου... Γειά σας"!!!!


1 σχόλιο:

  1. AΦΗΝΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.

    ΤΕΛΕΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ!!!!ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή