Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

ΟΝΕΙΡΟ


όνειρο..............


και να…


που στεκόμαστε πάλι στην αρένα,
από εκεί που διαξιφιστικά
δώσαμε την πρόσκληση στην πρόκληση
της αιωνιότητας


τα ξίφη ακονίζονται ξανά

…ετοιμοπόλεμη αγάπη μου
…έρωτά μου ριψοκίνδυνε
ο λαβωμένος φόβος σου πάλι ξαναχτυπά




λόγια μεθυσμένα στην γλώσσα σου παραπατούν

ψεύτικο μίσος το βλέμμα σου αφορίζει
οι δυσπιστίες που μέσα σου χορεύουν
κακία ολοένα μου κρατούν


ναι, να παλέψω με το ψέμα

να κερδίσω την αλήθεια
ναι, να σκοτώσω και το μίσος
την αγάπη να τη σώσω




ναι, να πεθάνω να χαρώ

αλλά να ξέρεις σ’ αγαπώ
να με διώξεις να χαρείς
τον κόπο αν άξιζε να δεις


και ας σε βλέπω να γελάς

μόνο στα όνειρά μου
μόνο δε θέλω να πονάς
γιατί πονά η καρδιά μου


μη μ’ αφήσεις να χαθώ

στην ομίχλη μακριά σου
άσε με να σε προσέχω
να χαϊδεύω τα μαλλιά σου




άσε τη σκέψη μου σε σένα

τριγύρω σου να τριγυρνά
σα πεταλούδα του χειμώνα
που δεν υπάρχει πουθενά


τα όνειρά μου σε γνωρίζουν

…όνειρα απ' τα παλιά
σε έχω δει εδώ και χρόνια
και σε παίρνω αγκαλιά

[ΧΟΥ]

14 σχόλια:

  1. δώσαμε την πρόσκληση στην πρόκληση
    της αιωνιότητας
    ωραία πρόκληση η αιωνιότητα
    καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φωτεινή χάρηκα για την γνωριμία
    αλλά και σκέφτηκα:
    Αν από την Κάρπαθο ανατέλουν
    τόσο Φωτεινές ακτίνες,αυτό
    σημαίνει πως η φλόγα των
    μπλόγκερς άρχιζε να φωτίζει
    τον σκοτεινό ορίζοντα της περιφέρειας.
    Συγχαρητήρια για το ιστολόγιό σου,
    και εύχομαι να αποτελέσει φωτεινό
    παράδειγμα και για άλλες
    περιοχές της περιφέρειας.

    Νά είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ''μονο δεν θελω να πονας - γιατι ποναει η καρδια μου''
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς anisixi:
    μόνο οι αποθαμένοι δεν πονούνε... λέμε εμείς στην Κρήτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προς Ζηση: Χωρίς την Περιφέρεια, Κέντρο ασφαλές δεν υφίσταται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α καλά,έγραψες :)
    Ξεκινάς υπαρξιακά,
    στο μέσον περνάς σε
    εύστοχη ψυχολογική ερμηνεία ,
    και στο τέλος καταλήγει να μιλά το κορίτσι
    σε απλή κατανοητή γλώσσα .

    Με λίγα λόγια άψογη .

    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. KAΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΧΤΗ.ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. poli triferi h anartish sou!!!prwti fora sou grafw kai sigoyra tha ta ksanapoume!!kalo sou bradi!!!rania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Φωτεινή
    Πολύ καλό και τρυφερό το ποίημά σου κατανοητή η γραφή σου,νάείσαι καλά και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλως όρισες φωτεινή...
    [μμμ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλως σας βρηκα ........

    Ζηση χαρηκα κι εγω...

    οφειλω να πω οτι το ποιημα δεν το εγραψα εγω...ειναι απο το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ του ΣΩΚΡΑΤΗ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ...σε αυτον αξιζουν τα σχολια σας..

    φιλακια σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή