Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

2010... ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙΣ...

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ, ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙ...

******************************
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΜΟΥ...
ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΑ 10 ΣΤΗΣ 28 - 12
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΗΛΙΑ ΜΟΥ...

TO KEIK ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΣ... ΜΕ OREO ΜΠΙΣΚΟΤΟ...
TA HOT DOGS...
ΣΑΣ ΑΝΟΙΞΕ Η ΟΡΕΞΗ;
ΤΩΡΑ ΤΡΕΧΩ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΟΖΑΡΩ...
ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΠΑΝΙΚΟΣ...
MIA ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ...
ΤΟ ΚΟΚΤΕΙΛ ΜΑΣ... ΜΕ CAMPARI, BACARDI, NORTH VODKA & SPRITE...
ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ...
ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ... ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ...
ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ...
ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΜΩΡΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑ; ΟΜΟΡΦΟ Ε;
ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΠΝΙΖΑΝ ΕΞΩ...
ΕΠΕΣΕ ΧΟΡΟΣ ΜΑ ΤΙ ΧΟΡΟΣ... ΧΑΜΟΣ!
...ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΡΩΓΑΝΕ ΚΑΙ ΠΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΑΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ Ο ΗΛΙΑΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΤΟΥ...
Η ΤΟΥΡΤΑ: ΝΑΙ, ΝΑΙ... ΕΙΝΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ... ΧΑΡΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΠΟΛΥ... ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΔΑΝ ΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΑΝ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ... ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ.
Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ... Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΤΑΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ...
ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑ; ΧΑΜΟΣ...
Ο ΗΛΙΑΣ ΜΟΥ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ 10...

5 σχόλια:

  1. καλη χρονια σε ολους σας. να χαιρεσαι το παληκαρακι σου. να τα εκατοστησει. υγεια, χαρα και ευτυχια να εχετε και αυτη ην χρονια. να περνατε παντα ομορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες γιορτινές στιγμές μπράβο !!

    Καλή χρονιά Φωτεινή μου με υγεία αγάπη και 2010 ευχές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά Φωτεινούλα!!
    Να χαίρεσαι τον πρίγκηπά σου, να είναι γερός και τυχερός στην ζωή του!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φωτεινη νασαι καλα και να χαιρεσαι το παλληκαρι σου και ολη σου την οικογενεια και τους φιλους σου.
    Καλη χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή