Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Το όμορφο 6ήμερο στην Κρήτη...

...Πήραμε λοιπόν το πλοίο "ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ" των ΑΝΕΚ LINES και σαλπάραμε από Κάρπαθο για το λιμάνι του Ηρακλείου...

...Και φτάσαμε επιτέλους μετά από 8,5 ώρες στο Ηράκλειο της Κρήτης…
Το ταξίδι με το πλοίο ήταν πολύ καλό. Σε όλη την διαδρομή την έβγαλα πάνω στην καρέκλα του μασάζ. Πονούσε ο αυχένας μου. Έκανα λοιπόν το μασάζ στην καρέκλα και μου πέρασε ο πόνος στον αυχένα, αλλά μετά πονούσε αφόρητα η μέση μου… τώρα πως προέκυψε αυτό ένας Θεός ξέρει. Μάλλον το παράκανα ε;
Θα σας αναρτήσω μερικές φωτογραφίες από το ταξίδι μου στην Κρήτη… όπως σας είχα υποσχεθεί…

Είχε νυχτώσει όταν φτάναμε στο λιμάνι του Ηρακλείου… αν θυμάμαι καλά ήταν 18:15 μ.μ.

Το παλιό λιμάνι του Ηρακλείου by night!!!

Το πρόγραμμα έλεγε να πάμε πρώτα στα Χανιά, αν και τελικά πηγαινοερχόμασταν μεταξύ των δυο νομών... Χανιά-Ηράκλειο. Εδώ βρισκόμαστε στο JUMBO Χανίων. Εκεί ο Αγ. Βασίλης, όπως όλοι σας βλέπεται, λούφαρε για τα καλά. Ήταν αραχτός στην πόρτα, κουνιόταν, χόρευε, τραγουδούσε τα κάλαντα... μόνο δώρα που δεν μοίραζε τελικά και έτσι ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ τα αγοράσαμε ΟΛΑ εμείς… τα παρα-αγοράσαμε είναι η σωστή τοποθέτηση… χα χα χα!!! «Ε! δεν βαριέσαι» είπαμε κι εμείς «ας ποζάρουμε τουλάχιστον δίπλα του για το καλό της γέννησης του Ιησού και φυσικά για τον ερχομό του νέου έτους»... ΧΟ ΧΟ ΧΟ!!!

...και φυσικά χορέψαμε και παρεούλα μιας και γνωριστήκαμε κι απο κοντά... ευγενικούλης ήταν για να λέμε την αλήθεια και πολύ διακριτικός. Μας κοιτούσαν καλά καλά οι άνθρωποι στο JUMBO... πλάκα είχε!!!

...του Σωκράτη ήταν η ιδέα με τον Αγ. Βασίλη και τις πόζες και αφού μας έβαλε στον χορό... έπρεπε να χορέψει και ο ίδιος!

Είμαστε Ηράκλειο! Η ανιψιά μου η Ειρήνη… πανταχού παρόν και κολλιτσίδα δίπλα μας… Φυσικά δεν της έφτανε το ταξίδι με το πλοίο… θέλαμε και ελιγμούς στον αέρα με Disney ελικόπτερο… Και φυσικά της δώσαμε την άδεια απογείωσης. Είναι γλυκιά πιλότος δεν νομίζετε;
Δεν θα ήταν άδικο να πάρω αγκαλιά μόνο τον Αγ. Βασίλη Χανίων; Αμαρτία θα ήταν. Έτσι πόζαρα και με τον Ηρακλειώτη Αγ. Βασίλη… Καλός κι αυτός ε;
Ε! να μην ποζάρει και το ζουζούνι η Ειρήνη για να μην αισθάνεται αδικημένη; Πόζαρε λοιπόν και η Ειρηνούλα κάτω απ' την μασχάλη του... μια σταλίτσα δεν φαίνεται δίπλα του; χα χα χα!!!
Χριστούγεννα δεν παίζουν χωρίς Rudolf το ελαφάκι; Ποιος θα τραβούσε μετά το έλκηθρο του Αγ. Βασίλη για να μοιράσει τα δωράκια στα ΚΑΛΑ παιδιά; Ας βγάλουμε λοιπόν κι εδω μια φωτογραφία πριν ξεκινήσουν το μεγάλο ταξίδι για την μοιρασιά δώρων με το Μεγάλο Αφεντικό :)
Εδώ πάλι είμαστε έξω από το σπίτι μας στα Χανιά. Ένα όμορφο δροσερό πρωινό που ξυπνήσαμε είδαμε αυτή την εικόνα. Τα λατρεύω τα ουράνια τόξα. Ήπιαμε το καφεδάκι μας καμαρώνοντας το… ήταν τέλεια!!!
Σοκάκι στην παλιά πόλη των Χανίων...πανέμορφα τα Χανιά!

Εννοείτε ότι σαν Έλληνες κι εμείς, το φαγητό πάντα το έχουμε στην πρώτη γραμμή. Πήγαμε λοιπόν στα "Χάλκινα" στο παλιό λιμάνι των Χανίων και φάγαμε νόστιμα φαγητά, λιχουδιές, ήπιαμε το ουζάκι μας… ότι μπορείτε να φανταστείτε και ότι άλλο μπορούσε να χωρέσει στο στομάχι μας... Τέλεια η Κρητική κουζίνα.
...φάγαμε του σκασμού εκείνη την ημέρα με τον Σωκράτη!!! Όλος ο λόχος σε break...
...ένα time out από το shopping therapy ...και καφεδάκι με τον Σωκράτη μου!!!
Βρισκόμαστε στον πεζόδρομο της Δαιδάλου στο Ηράκλειο. Κάποιοι πείνασαν από νωρίς και γέμιζαν τις μπαταρίες τους. Επειδή το σάντουιτς ήταν XXL για την Ειρήνη τελικά δεν το έφαγε όλο. Αν της το αφήναμε θα το έτρωγε τρείς μέρες… χα χα χα !!! Δεν της πάει ο σκούφος του Αγ. Βασίλη; Τον αγάπησε τον σκούφο της και δεν τον έβγαλε λεπτό από το κεφάλι της όλες αυτές τις ημέρες.
Η αδερφούλα μου η Μαρία... που είναι και η μαμά της Ειρήνης μας.
Ε! αφού φάγαμε, να μην πάμε και για καφεδάκι να ηρεμήσει το στομαχάκι μας; Πήγαμε λοιπόν στο Café Bar ΗΡΙΔΑΝΟΣ. Πολύ μας αρέσει εκεί…
...και αφού φάγαμε και ήπιαμε... ένας ρυθμικός χορός παρέα με την μουσική του ΗΡΙΔΑΝΟΥ κακό δεν θα μας κάνει...
...οι τρείς καταδρομείς του καταναλωτισμού στο Ηράκλειο!!!
... άλλοι πίναμε και άλλοι γελούσανε και έκαναν τρελίτσες... μα δεν είναι σκέτη γλύκα η Ειρήνη; :)

Η πλατεία Λιονταριών στο Ηράκλειο.

Κάποια στιγμή το απόγευμα πεινάσαμε και πήγαμε στο Mexican στην οδό Χάνδακος Ηρακλείου... μιαμ μιαμ... Τελικά παραγγείλαμε τόσα πολλά που δεν καταφέραμε να τα αποθηκεύσουμε στο στομάχι μας και έτσι τα υπόλοιπα τα πήραμε πακέτο στο Ξενοδοχείο...
Το μπαλόνι της Ειρήνης. Αφού το ευχαριστήθηκε το πάρκαρε στην γωνία του τοίχου. Είχε πολύ πλάκα η αγορά αυτού του μπαλονιού. Το πουλούσαν οι γύφτοι και κόστιζε 5 ευρώ. Ο Σωκράτης έδωσε 10 ευρώ. Η γύφτισσα λοιπόν έψαχνε για τα ρέστα δεξιά και αριστερά (μπας και αγοράσουμε και δεύτερο) και τελικά θυμήθηκε ότι τα είχε στο στήθος της κρυμμένα. Βούτηξε λοιπόν μπροστά μας και cool τις χερούκλες της μέσα στα στήθια της, ψαχούλεψε και ψάρεψε τα ρέστα και του τα έδωσε… Όπως καταλαβαίνεται τα μπινελίκια του Σωκράτη ήταν αστέρευτα… χα χα χα!!!
Ειρήνη και Σωκράτης… αχτύπητο δίδυμο. Και πάλι φαί. Αυτή την φορά όμως στα Χανιά. Στην ταβέρνα του Χρυσόστομου στο παλιό λιμάνι Χανίων. Είχαμε Παραγγείλει από την προηγούμενη ημέρα να μας ετοιμάσουν πιλάφι (γαμοπίλαφο). Ήταν πεντανόστιμο.
Φωτεινή και Σωκράτης... εμείς κι αν ήμαστε αχτύπητο δίδυμο... ;)
Και κάποια στιγμή... ήρθε η ώρα της επιστροφής. Άντε πάλι στο "ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ" να μας γυρίσει σπίτι. Είναι φοβερό το πόσο γρήγορα περνούν οι μέρες. Ζήσαμε όμορφες στιγμές, ευχάριστες στιγμές... Περάσαμε πάρα πολύ όμορφα. Κάναμε τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια μας, γελάσαμε, είδαμε τους γνωστούς μας και τους συγγενείς μας… και ξεφύγαμε λιγάκι από την καθημερινότητα. Η Ελλάδα είναι μικρή σαν χώρα, αλλά απέραντη σε ψυχή και σε καρδιά. Μέσα σ’ αυτήν την γλυκιά Πατρίδα λοιπόν, από την Κάρπαθο στην Κρήτη, περάσαμε μια αξέχαστη εβδομάδα.
Η ζωή μας φίλες μου και φίλοι μου είναι σύντομη αλλά τόσο όμορφη… θα πρέπει με όλη μας την καρδιά να την ευγνωμονούμε ζώντας την κάθε στιγμή με κάθε τρόπο. Δεν χρειάζεται να ψάχνεις πολλά και μεγάλα πράγματα για την ζήσεις. Το απλό είναι και το πιο αγνό και το πιο αληθινό.

Οι άνθρωποι ψάχνουμε να βρούμε την ομορφιά της ζωής μόνο ψηλά, μα ξεχνούμε πως πολλές φορές πρέπει και να σκύψουμε για να την δούμε... όπως ακριβώς πρέπει να σκύψουμε για να δούμε ένα λουλούδι!!!

Γειά σου παντέρμη Κρήτη... σύντομα θα τα ξαναπούμε ;)

Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να περνάτε πάντα όμορφα την κάθε σας στιγμή!!!