Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Οι ευχές σας γίνονται πραγματικότητα



Λόγω ενεργειακού ανοίγματος στον Ουρανό χάριν στις γιορτινές μέρες που πλησιάζουν από 18/12/10- 28/12/10 ,ότι επιθυμούμε πιο πολύ αποκτάει άλλη ενεργειακή δόνηση και πραγματοποιείται ότι επιθυμoύμε διακαώς.

Με αυτή την σκέψη επικεντρωθείτε, οραματιστείτε και καταγράψτε το σε ένα φύλλο χαρτί(μέχρι 5 ευχές καλά διατυπωμένες και συγκεκριμένες) ,διαλέξτε ένα ιερό μέρος που επιθυμείτε και έχετε εικόνες,τοποθετήστε πάνω στις ευχές ένα κερί(κατα προτίμηση ρεσώ)όση ώρα είστε στον χώρο και να τις μελετάτε όλο αυτό το διάστημα.

Η μελέτη γίνεται ως εξής:

Σκεφτείτε τον εαυτό σας πως συμπεριφερόταν σαν ερωτευμένος/η.
Ότι και να κάνατε ή να λέγατε ένα μέρος της σκέψης σας ήταν στο πρόσωπο που θέλατε νοερά.
Αυτό ακριβώς θα κάνετε και σε αυτή την περίπτωση.

Δίνω ένα παράδειγμα στην διατύπωση των ερωτήσεων που πρέπει να ακολουθήσετε...

Σαν να γράφετε ένα γράμμα...


Προς τον Ανώτερο Εαυτό μου,
. Απολαμβάνω την θεική αφθονία που μου δίδεται .
.Βιώνω την χαρά, την υγεία σε όλα τα επίπεδα
.Βιώνω τον θεικό έρωτα με ένα σύντροφο που με βοηθάει,με στηρίζει, με αγαπάει και να είναι συνοδοιπόρος μου σύμφωνα με το θεικό σχέδιο.
.Είθε να πραγματοποιηθούν όλα τα παραπάνω.
Σ'ευχαριστώ πολύ


Αυτό είναι το δώρο μου για όλους εσάς για αυτές τις γιορτινές μέρες!!!


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

1 σχόλιο:

  1. Γενικά είναι πολύ σημαντικό, τις επιθυμιες μας να τις κάνουμε στόχους και να επιμένουμε και να ονειρευόμαστε γι' αυτούς. Εάν δεν έχεις στόχους δεν μπορείς να ελπίζεις για τίποτα.
    Πολύ καλή ανάρτηση Φωτεινή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή