Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

ΠΡΟΒΑ ΝΥΦΙΚΟΥ

Αναγνώστριες και αναγνώστες του "Σκέψεις..."!!! Πείτε μου... μου πάει το νυφικό; Έχω πάθει πανικό. Αφού λέω στο Σωκράτη μου πως αυτό το πράγμα που τραβάνε οι νύφες δεν είναι πρόβα νυφικού,αλλά πρόβα πανικού!!! Άλλαξα πάνω απο 10 νυφικά, αλλά νομίζω οτι αυτό μ' αρέσει περισσότερο... είναι παραμυθένιο... δεν νομίοζετε; Συγνώμη αν οι φωτογραφίες είναι λιγάκι θολές. Δεν ξέρω γιατί έγιναν έτσι... τουλάχιστον δεν θα με πιάσει μάτι... χα χα χα!!! Αλλά γιατί τόσο άγχος; Κάτι τέτοιες στιγμές στην ζωή μας θα πρέπει να τις απολαμβάνουμε... αυτό θα κάνω κι εγώ!!! Ο Σωκράτης μου πάντα ξέρει να με χαλαρώνει. Ακούστε τραγουδάκι που μου αφιέρωσε σήμερα. Πολύ τον αγαπάω και πολύ τον παντρεύομαι... χα χα χα!!! Καλό μεσημέρι σας εύχομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου