Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

2o βραβειο...


Ευχαριστω πολύ τον Νίκο (http://xepetsa.blogspot.com/)
για το βραβείο...

Εγώ με την σειρά μου θέλω να το απονείμω σε όλους τους αναγνώστες μου....σε όλα τα μπλόκ.
Αυτη τη φορα δεν θέλω να περιοριστώ σε ορισμένα ιστολόγια γιατι τα αγαπω ολα τα διαβαζω όλα και τα θαυμάζω ολα.
Το κάθε ιστολόγιο έχει την προσωπική του ομορφιά και τον προσωπικό του χαρακτήρα. Το κάθε ιστολόγιο έχει την δική του ψυχή και σε βάθος χρόνου γράφει την δική του ιστορία. Κι όλοι εμείς οι αναγνώστες που επισκεπτόμαστε, ενημερωνόμαστε και μαθαίνομαι από κάθε ιστολόγιο αποτελούμε τα αναπόσπαστα στοιχεία του, δίνοντάς του ζωή και διάθεση. Όλοι μαζί λοιπόν αποτελούμε μια όμορφη κοινωνία ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και γνώσεων... και αυτό μας κάνει άλλωστε να παραμένουμε δεμένοι και ενωμένοι μέσα στον κόσμο του διαδικτύου.

Μου λείψατε όλοι σας ...συντομα θα βρίσκομαι πάλι κοντα σας... ανυπομονώ.

Μου λείψατε όλοι σας... σύντομα θα βρίσκομαι πάλι κοντά σας... ανυπομονώ...



2 σχόλια:

  1. ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ «ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ» ΚΑΙ Η «ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ» ΩΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΜΠΛΟΚ ΑΠΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ «SMART» (ΧΙΧΙΧΙΧΙ) ΠΑΡΟΛΑ ΤΑΥΤΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ. ΤΑ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ «ΓΛΎΚΑ» FULL SMART DHLADH GIA TA KOMMOYNIA… XA XA XA !!!
    NA EISAI KALA FVTEINH MOY MATAKIA MOY!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΧ....Φωτεινή ....
    Δυστηχώς με λένε Αντώνη!!!
    Καλό και το Νίκος , αλλά πολύ κλασσικό...!!!!
    Αντώνης πιο σπάνιο όνομα!!!χαχαχαχαχαχαχα
    Φιλούρες πολλές....
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή