Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Ισότητα των δύο φύλων: μύθοι και πραγματικότητα

Δεν ήταν λίγοι/ες εκείνοι/ες που μιλάνε για το τέλος του φεμινισμού. Μιλάνε για το τέλος των προνομίων του άνδρα, μιλάνε για κρίση του ανδρισμού. Μιλάνε για εξαφάνιση των παραδοσιακών ρόλων της γυναίκας. Μιλάνε σαν να μην υπάρχει πια ανισότητα, σαν η γυναίκα να έχει ίσες ευκαιρίες και κοινωνικές δυνατότητες για να κάνει καριέρα και να αποκτήσει το σύμπαν, αρκεί να το επιθυμεί… Μιλάνε για έναν κόσμο unisex. Όμως, είναι πράγματι έτσι;

Xωρίς να θέλουμε να μειώσουμε τις σημαντικές αλλαγές που έχουν συμβεί, η ανδρική κυριαρχία στην κοινωνία καλά κρατεί, αφού διαπιστώνουμε συνεχώς πως στην αληθινή ζωή η ισότητα απέχει πολύ από το να είναι πραγματικότητα. Εικονικά και καταρχήν οι γυναίκες έχουν τις ίδιες δυνατότητες, αλλά στην πραγματικότητα οι άνδρες έχουν κρατήσει τον έλεγχο της οικονομικής και πολιτικής ζωής και τα προνόμια μέσα στην οικιακή σφαίρα.

Οι περισσότερες γυναίκες κερδίζουν λιγότερα από τους άνδρες, είναι πιο φτωχές, η οικονομική τους ανεξαρτησία παραμένει ένα άπιαστο όνειρο. Το δικαίωμα στην εργασία στο δημόσιο χώρο αμφισβητείται κάθε μέρα και κυρίως στις νέες κοπέλες. Η εργασία που κάνουν έχει λιγότερο ενδιαφέρον, είναι πιο αλλοτριωτική. Ελάχιστες είναι παρούσες στην κορυφή της ιεραρχίας της επαγγελματικής εργασίας, του πλούτου, της πολιτικής ζωής. Και επίσης, ας μην ξεχνάμε τη βία κατά των γυναικών, την παγκόσμια εξάπλωση της βιομηχανίας του σεξ, τη μαζική λαϊκή σεξιστική κουλτούρα που προάγεται βιομηχανικά καθημερινά από την τηλεόραση, τη διαφήμιση και τα περιοδικά…

Αφού η πραγματική ισότητα δεν έχει κατακτηθεί, πώς εξηγούνται λοιπόν οι μεγάλες δυσκολίες για να δημιουργηθεί ένα νέο φεμινιστικό κίνημα στις νέες γενιές; Πώς εξηγείται η τεράστια απόσταση, κυρίως στις νέες, μεταξύ των καθημερινών καταπιεστικών βιωμάτων τους, όπως π.χ. ο σεξισμός στο φοιτητικό κίνημα, και της αδυναμίας τους να συνειδητοποιήσουν την καταπίεσή τους; Γιατί, με λίγα λόγια, μια νέα φεμινιστική μαζική συνείδηση δεν έχει γεννηθεί;

Τι έχει αλλάξει και τι όχι

Μια από τις μεγάλες δυσκολίες για να δημιουργηθεί μια νέα φεμινιστική μαζική συνείδηση είναι η ψεύτικη συνείδηση και η εικόνα που έχουν οι γυναίκες για τον ίδιο τον εαυτό τους και η τεράστια απόσταση που χωρίζει τα βιώματα της πραγματικής ζωής από το μύθο περί ισότητας. Έχουν αλλάξει οι μηχανισμοί καταπίεσης των γυναικών, που στη δεκαετία του 1960 ήταν πιο διαφανείς. Αιχμή των κινητοποιήσεων της δεκαετίας του ’60 ήταν ο άμεσος έλεγχος της ζωής και του σώματος των γυναικών. Να θυμίσουμε πως χρειαζόταν η συγκατάθεση του πατέρα ή του συζύγου για τα πάντα, ακόμα και για να δουλέψει η γυναίκα έξω από το σπίτι.

Δεν κυκλοφορούσες έξω από το σπίτι χωρίς τη συγκατάθεση των γονέων, οι γυναίκες δεν μπορούσαν να διαλέγουν τον ερωτικό σύντροφό τους, να κυκλοφορούν και να ζουν μόνες, το διαζύγιο ήταν δύσκολο και θεωρούνταν αποτυχία προσωπική των γυναικών, επιπλέον δεν μπορούσαν να ελέγχουν πότε θα κάνουν παιδιά και πότε όχι … Σήμερα η καταπίεση των γυναικών βιώνεται αλλιώς από τις ίδιες. Σήμερα οι άμεσοι μηχανισμοί καταπίεσης και ελέγχου των γυναικών έχουν αντικατασταθεί από καινούργιους μηχανισμούς καταπίεσης και επιβολής αυτής της καταπίεσης βαθιά στο υποσυνείδητο, τους μηχανισμούς αλλοτρίωσης.

«Οι γυναίκες είναι ίσες αν και διαφορετικές»;

Σήμερα το κυρίαρχο σύνθημα είναι «Οι γυναίκες είναι ίσες αν και διαφορετικές», ενώ καινούργια είναι η εικόνα με την οποία η γυναίκα αντιλαμβάνεται τον εαυτό της, τουλάχιστον στις δυτικές χώρες. Παλιότερα η «φυσική» θέση της γυναίκας ήταν κυρίως στο σπίτι, όχι έξω από αυτό. Αυτές που εργάζονταν έξω από την οικογένεια το έκαναν από ανάγκη (εργάτριες, καθαρίστριες) και ήταν ντροπή ή ήταν «φωτεινές εξαιρέσεις», δεν αποτελούσαν πρότυπο προς μίμηση για όλες τις γυναίκες.

Το σύγχρονο γυναικείο πρότυπο είναι ότι οι γυναίκες πρέπει να τα κάνουν όλα, και στον ιδιωτικό χώρο και στον δημόσιο. Η αρχή της ισότητας είναι κατοχυρωμένη από το Σύνταγμα, αποτελεί αξία και σε μεγάλο βαθμό είμαστε, τουλάχιστον τυπικά, ίσες με τους άνδρες. Και η συντριπτική πλειοψηφία των σημερινών γυναικών το πιστεύει, νομίζει ότι τα πάντα τής είναι πια δυνατά. Άρα οι διακρίσεις κατά των γυναικών κρύβονται καλά με αυτό τον καινούργιο λόγο περί ισότητας, που φτιάχνει ψεύτικες συνειδήσεις και πλαστούς κόσμους.

Είναι αλήθεια πως οι γυναίκες έχουν κερδίσει πολλά και το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Η εικόνα της παραδοσιακής γυναίκας έχει σίγουρα αλλάξει, όμως επί της ουσίας πρόκειται μόνο για μια προσαρμογή στη νεοφιλελεύθερη και πατριαρχική κοινωνία. Πρόκειται για αναδιαμόρφωση των παραδοσιακών ρόλων μεταξύ των φύλων. Οι φυλετικοί ρόλοι έχουν γίνει πιο ευέλικτοι, χωρίς όμως να θίγονται οι βασικές σταθερές, με πρώτη και καλύτερη εκείνη που προτάσσει στη γυναίκα τη θηλυκότητα σαν κύριο στοιχείο της ταυτότητάς της. Ενώ, οι γυναίκες στη Δύση είναι ελεύθερες, θεωρητικά τουλάχιστον, να αναπτύξουν τις πνευματικές τους ικανότητες, να κατακτήσουν πολλά επαγγέλματα, να συμμετάσχουν στην πολιτική και στα κοινά, να έχουν μια ικανοποιητική σεξουαλική ζωή, να ελέγχουν τη γονιμότητα τους, την ίδια στιγμή αξιολογούνται και αξιολογούν τον εαυτό τους σύμφωνα με αυθαίρετα και ξένα προς αυτές πρότυπα, που οι ίδιες έχουν όμως αποδεχθεί και εσωτερικεύσει σαν αιώνια και «φυσικά».

Κύρια αξία και σκοπός ζωής πολλών γυναικών είναι η κοινή ζωή με ερωτικό σύντροφο και να είναι μητέρες. Μια γυναίκα μπορεί να κάνει καριέρα και άλλα πολλά, αν όμως δεν καταφέρει να κερδίσει την προσοχή ενός άνδρα, συνήθως ανωτέρου της, δεν θεωρείται άξια και πετυχημένη. Κρατάει το μονοπώλιο της φροντίδας της αναπαραγωγής της κοινωνίας, αξιολογείται πρωτίστως όχι σαν αυτόνομη προσωπικότητα, αλλά σαν προέκταση του άνδρα. Η πίεση της κοινωνίας την κάνει να ζει τη ζωή της μέσω του άνδρα, όχι για να ολοκληρώσει τη δική της ανεξάρτητη προσωπικότητα.

Αλλά πριν απ’ όλα, για να έχουν οι γυναίκες αξία πρέπει πρωτίστως να αρέσουν, να είναι όμορφες, εννοείται σαν σεξουαλικές σύντροφοι, να γοητεύουν, να γίνονται αποδεκτές, να έχουν δυσανάλογα μεγάλες αισθητικές υποχρεώσεις και κυρίως να μην αμφισβητούν την εξουσία του άνδρα, κυρίως του δικού τους. Και ακριβώς επειδή είναι περήφανες γι’ αυτούς τους ρόλους, που τους επιβάλλονται, δεν συνειδητοποιούν ότι έτσι διαιωνίζεται ένα καθεστώς διακρίσεων και ανισότητας…

6 σχόλια:

  1. Σήμερα Φωτεινή, οι γυναίκες έχουν χάσει την μπάλα… από κοινωνικής πλευράς. Μπορεί ναι μεν να έχουν το ελεύθερο να γνωρίζουν πια μόνες τους τον ή τους ερωτικούς τους συντρόφους, αλλά εξαιτίας αυτού του γεγονότος, αυτομάτως οι άνδρες άρχισαν να υποτιμούν και να εκμεταλλεύονται το σώμα της, την αξιοπρέπειά της… ακόμα και την νοημοσύνη της… τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ τους, την εκτίμηση, τον σεβασμό… όλα χάθηκαν. Δεν είναι λίγες οι φορές που ακούς στους δρόμους: «πω πω ρε μαλάκα ένα μουνί… πολύ θέλω να το γαμήσω…» (και συγνώμη για την λαϊκή διάλεκτο που χρησιμοποίησα).
    Από την άλλη πλευρά δε, οι ίδιες οι γυναίκες έκαναν κατάχρηση της ισότητας. Το παράκαναν. Το παράκαναν και άρχισαν να προκαλούν ερωτικά τους άνδρες (να προκαλούν, όχι να προσελκύουν). Άρα αυξήθηκαν οι βιασμοί, τα Trafficking (δουλεμπορία), οι παιδεραστίες, τα σεξοπορνοδιαστροφικά φαινόμενα κ.τ.λ. Σήμερα πιστεύω ότι οι γυναίκες, υπογείως, έχουν το πάνω χέρι. Η ωραία ειδικά γυναίκα τραβάει παντουύ… στην τηλεόραση θέλεις; στην πολιτική θέλεις; Παντού. Οι γυναίκες έγιναν πιο άνδρες και οι άνδρες πιο γυναίκες. Η ομοφυλοφιλία «πάει σύννεφο». Αυτό ξέρεις που οδήγησε σύμφωνα με μελέτες σχετικά πρόσφατες; Θα σου πω. Οι πιο άνδρες να απολαμβάνουν τα αδελφίστικα ανδρικά κολαράκια και οι πιο γυναίκες να επιζητούν ηδονή με λεσβίες. Ή κάτι πιο τεχνητό για τους ντροπαλούς, δηλαδή πλαστικές κούκλες για άνδρες και δονητές για τις γυναίκες…
    Ανώμαλα πράγματα. Η όλη ισότητα λοιπόν, υποβίβασε το ωραίο «άγριο» του άνδρα και εξάλειψε το «τρυφερό» της γυναίκας. Ήταν αναμενόμενο. Σήμερα παντρεύονται οι ομοφυλόφιλοι και υιοθετούν και παιδιά… με το νόμο. Αύριο τι έχει να γίνει.
    Προσωπικά θα παραμείνω άνδρας επειδή έτσι γουστάρω. Δεν θα ακολουθήσω καμία κατευθυντήρια και ύπουλη γραμμή του Κράτους ή των Κρατών. Τις γυναίκες τις θέλω γυναίκες. Τους άνδρες τους προτιμώ άνδρες (τον τελευταίο καιρό δεν βρίσκω ανδρική παρέα να πιω ένα ποτό της προκοπής… όλοι σχολιάζουν τι ψώνισαν και τι ρούχα θα βάλουν την επόμενη… ε! είναι να μην φρικάρεις…). Θα τις σέβομαι και θα τις εκτιμώ τις γυναίκες. Για μένα θα είναι πάντα το όμορφο, αδύναμο (με την καλή έννοια) και το τρυφερό φύλο, όσο και να τις έχει παρασύρει η γαμημένη ισότητα. Εγώ θα παραμείνω συντηρητικός ως Έλληνας άνδρας και κύριος, όπως παλιά οι Σπαρτιάτες.
    Αυτά είχα να πω και να δηλώσω… και τώρα πρέπει να φύγω… γειά σου Φωτεινή, γειά σας ανγνώστριές της και αναγνώστες της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ.ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΗΚΑΝ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΟΥΝ.
    ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαν γυναίκα θα συμφωνίσω μαζί σου και θα πω και κάτι άλλο, μια μερίδα σαχλοκούδουνων υποβιβάζει τον πραγματικό ρόλο των γυναικών. Αυτές που είναι βολεμένες και χρησιμοποιούν τους άντρες μόνο και μόνο για να έχουν οικονομική άνεση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το κακό είναι σήμερα πως οι άντρες δεν λειτουργούν σαν αντρες απέναντι σε γυναίκα
    αλλα σαν θηρίο απέναντι στο θήραμάτου
    το κακό είναι ότι αυτό αρέσει σε πολλές γυναίκες
    ετσι διαφημίζουμε τα πάντα με ένα γυμνό γυναικείο πόδι και το χρήμα με ουρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΠΟΜΕΝΩΣ... Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΚΕΦΑΛΗΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΘΩΡΑΚΟΣ (ΚΑΡΔΙΑΣ), ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΕΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ. ΤΕΛΟΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΤΗΣΙΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΚΟΙΛΙΑΣ (ΚΟΛΠΟ), ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΟΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ... ... ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΣΙ ΤΗΣ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ ΜΕΣΩ ΣΠΕΡΜΟΔΟΣΙΑΣ 'Η ΑΝΑΛΥΣΕΩΣ ΙΔΕΩΝ-ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ-ΣΠΕΡΜΑΤΟΖΩΑΡΙΩΝ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΑΣΙ ΚΥΟΦΟΡΙΑΣ 'Η ΣΥΝΘΕΣΕΩΣ, ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΟΙ ΡΟΛΟΙ ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ: ΤΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΙΚΤΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ-ΤΕΧΝΩΝ-ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΣ: ΔΙΑΝΟΗΣΙ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΦΑΣΙ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΣΠΕΡΜΟΔΟΣΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΔΡΙΚΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ. Ο ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΟΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΑΓΗ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΩΣ ΠΡΟΪΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΚΕΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΝΑ ΠΑΡΑΓΑΓΗ ΣΠΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΙΚΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΝΑ ΚΥΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΗΤΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΥΝ ΑΡΜΟΝΙΚΩΣ ΤΙΣ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ-ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΩΣ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ-ΣΙΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΤΟΝ ΔΙΠΛΟ ΑΦΥΣΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΣΠΕΡΜΑΤΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΚΥΟΦΟΡΟΥΝΤΑ-ΤΙΚΤΟΝΤΑ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ, ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΕ ΠΡΟΪΟΝ "ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΥ" ΑΝΔΡΙΚΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΩΝ. ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ: ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΓΗΪΝΕΣ-ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΑΛΛΑ ΣΕΛΗΝΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΕΙΧΘΗ ΚΑΤΩΤΕΡΩ. ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΗΤΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΣΤΡΟΝΟΜΟΣ, ΥΠΑΤΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ. ΤΑ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΕΔΩΣΑΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΟΧΛΟ, ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΨΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΖΩΝΤΑΝΗ ΑΠΟΔΕΙΞΙ ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΡΟΣΕΛΗΝΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΣΓΩΝ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ" ...ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ " Ο.Ε.Α ΑΤΕΡΜΩΝ ΓΝΩΣΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ 14-15/9)

    ΒΑΣΗ ΑΝΩΘΕΝ ΑΞΙΩΜΑΤΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΣΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΟΗΜΟΝΩΝ ΔΕΟΝΤΩΝ, ΙΔΕΩΝ, TEXNΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
    ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΝΔΡΟΣ ΣΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΥΘΜΙΣΗ ΒΙΤΑΜΙΝΩΝ, ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΥΝΟΨΗ ΔΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΔΟΜΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΚΩΔΙΚΑ ΕΝΤΟΣ ΣΠΕΡΜΑΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ, ΨΥΧΟΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΑΥΤΟΥ.
    ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΚΥΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΜΗΤΡΑΣ ΩΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ NA ΠΡΑΓΜΑΤΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΣΑΡΚΙΚΩΣ
    ΣΕ ΕΛΛΟΓΟ ΟΝ Ο ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ ΑΝΔΡΟΣ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΣΥΝ ΤΙΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΓΟΝΙΔΙΑΚΕΣ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑ ΘΗΛΕΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΑΥΤΗΣ.
    ΦΥΣΙΚΑ Η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΑΝΔΡΟΣ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΙΣ ΤΑ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΠΟΘΕΣΗ ΑΥΤΗΣ ΕΝΤΟΣ ΚΟΛΠΟΥ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΤΟΥ ΩΣ ΒΡΕΦΟΣ ΜΕ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΥΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΜΗΤΡΑ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΑΙΑΣ ΕΠΙΡΟΗΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΙΚΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΟΣ ΣΤΗΘΟΥΣ ΜΗΤΕΡΑΣ .
    Ο ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΧΡΟΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΜΑΛΘΑΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΙΣΕΙ ΤΟΝ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ ΡΙΖΙΚΑ, ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΤΑΞΗ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΚΩΝ ΕΜΠΝΕΥΣΕΩΝ
    ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΑΓΝΟΥ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΔΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΛΟΓΟ ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ ΕΝΟΣ ΚΗΦΗΝΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΥΟΦΟΡΕΙ ΒΙΟΛΟΓΙΕΣ ΔΟΜΕΣ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΣΕ ΑΦΥΛΑ ΚΟΥΦΑΡΙΑ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΝ ΠΡΟΤΙΜΙΣΕΩΝ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΝΔΡΟΠΡΕΠΟΥΣ ΠΑΤΡΟΣ.
    ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΩΝ ΠΑΤΡΟ-ΓΟΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΕΡΩΤΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΝΔΡΟΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΦΥΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.
    Ο ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕΣΩ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΟΣΟΦΙΚΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΕΣΤΡΑΥΛΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΥΕΡΠΟΛΥΠΛΟΚΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
    ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΠΑΤΡΟΓΟΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ, ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΦΥΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
    ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΔΕΣ ΡΑΒΙΝΟΙ ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΣΤΟΩΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ" ΤΟΥΣ ΑΝΑΒΙΩΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΚΑΙ
    "ΣΠΟΡΩΝ" ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΠΟΛΛΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΙΣΟΤΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΦΥΛΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ.
    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΚΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ, ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ, ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ, ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΟΙ, ΨΕΥΔΟΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΤΣΙΠΡΙΤΣΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ Ή ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΙ
    ΓΙΩΡΓΑΚΗΔΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΟΝ ΡΟΛΟ ΗΡΩΙΚΩΝ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΤΩΝ ΑΤΟΠΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΟΦΙΣΜΑΤΩΝ ΕΞ' ΑΡΧΗΣ, ΑΝΑΙΡΩΝΤΑΣ ΠΑΤΡΟΓΟΝΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΘΕΩΡΗΜΑΤΑ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΥΧΗΘΟΥΝ ΠΕΡΙ "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΣΜΟΥ". ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΙ ΝΟΣΗΡΟΙ ΘΗΛΥΠΡΕΠΕΙΣ ΜΑΣΩΝΟΙ ΚΥΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΣΑΝ Α-ΛΟΓΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΛΩΝΙΣΜΟΥ ΡΑΒΙΝΙΚΕΣ ΔΥΑΔΙΚΕΣ ΡΗΧΕΣ ΧΟΝΔΡΟΚΟΜΜΕΝΕΣ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ OI ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΩΝ ΚΑΙ ΕΡΠΕΤΩΝ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ "ΑΝΤΙΛΟΓΟ" ΤΗΝ ΟΜΟΙΑ ΙΑΧΩΒΙΚΗ ΣΤΕΙΡΑ ΚΟΙΝΟΒΙΑΚΗ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΜΙΣΑΝΔΡΩΝ ΛΕΣΒΙΩΝ ΚΑΛΟΓΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΝΑΖΙΣΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥΣ ΔΙΧΩΣ ΠΛΟΥΣΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΑΝΔΡΟΠΡΕΠΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΚΑΙ ΥΓΙΕΣΤΑΤΩΝ ΘΕΡΜΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΑ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΤΗΝ ΠΛΗΘΩΡΑ ΟΡΘΩΝ ΠΟΛΥΠΛΟΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΜΕ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ.





    http://diasvsmetatron.blogspot.com/2008/06/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. www.arelis.gr
    περιεχει ερωτονομικον με τις πιο τολμηρες σεξουαλικες φαντασιωσεις ολων των ειδων και γουστων
    ακαταλληλο για ηλικιες κατω των 18 ετων

    ΑπάντησηΔιαγραφή