Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

ΟΛΑ....



Δεν το φαντάστηκα
στον ύπνο πιάστηκα
και να που γίνεται ξανά
που όσα ονειρεύτηκα
και έλεγα ψεύτικα
είναι μπροστά μου
αληθινά

Είσαι όλα όλα όλα
όσα ήθελα
είσαι όλα όλα όλα
όσα θέλω
της ζωής μας τα μετάλλια
και τα κύπελλα
θα μετρήσουμε αγάπη μου
στο τέλος
θα κερδίσουμε αγάπη μου
στο τέλος

Δεν το περίμενα
ότι θα έβγαινα
απ΄τον βυθό στον ουρανό
κι ότι απαρνιόμουνα
ότι φοβόμουνα
γίνεται άστρο φωτεινό

Είσαι όλα όλα όλα
όσα ήθελα
είσαι όλα όλα όλα
όσα θέλω
της ζωής μας τα μετάλλια
και τα κύπελλα
θα μετρήσουμε αγάπη μου
στο τέλος
θα κερδίσουμε αγάπη μου
στο τέλος

Είσαι όλα όλα όλα
όσα ήθελα
είσαι όλα όλα όλα
όσα θέλω
της ζωής μας τα μετάλλια
και τα κύπελλα
θα μετρήσουμε αγάπη μου
στο τέλος

Είσαι όλα όλα όλα
όσα ήθελα
είσαι όλα όλα όλα
όσα θέλω
της ζωής μας τα μετάλλια
και τα κύπελλα
θα μετρήσουμε αγάπη μου
στο τέλος
θα κερδίσουμε αγάπη μου
στο τέλος





6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο τραγούδι Φωτεινούλα...
    [χου]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο γρήγορα και απρόσμενα μπορούν ν’ ανοίξουν οι ουρανοί … και να μας τα κατεβάσει «όλα» απ’ τη μια στιγμή στην άλλη ;;; Δεν συμβαίνει συχνά στη ζωή .. αλλά όταν συμβαίνει …καταλαβαίνεις γιατί αξίζει να ζεις και ν’ αγαπάς. Σου εύχομαι μια τέτοια αγάπη που θα είναι «όλα»… αν δεν την έχεις βρει ήδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φωτεινή σου εύχομαι,ο άνθρωπός σου να είναι Όλα όσα θα ήθελες
    Όλα όσα θα θέλεις
    Φιλιά πολλά από την όμορφη Σύρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕ.....

    ΣΥΧΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΜΕ...ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ...
    ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ "ΟΛΑ" ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ..ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΕΡΘΕΙ..ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΑΝ ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ...

    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΦΟΥΛΗ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΞΑΝΑ ΠΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΕΔΩ..

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΣΕΝΑ...
    ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ?
    ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΒΡΟΥΜΕ...

    ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΡΠΑΘΟ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή