Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2009

ΤΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.....


Η κατανόηση και η άριστη επικοινωνία είναι αυτά που κρατούν την σχέση.
Την αγάπη την κρατά η ζήλια (η φυσιολογική και όχι η παθολογική), το ενδιαφέρον μιας σχέσης το κρατούν ο βαθμός κοινωνικότητας και η ωραία εμφάνιση (πρέπει να περνά η σκούφια σου), την φρεσκάδα της σχέσης την κρατούν η δυναμικότητα και δυναμισμός του άνδρα, και τον έρωτα ΜΟΝΟ ο
ΈΡΩΤΑΣ.
Το πάθος τώρα το διατηρούν πολλά, κυρίως όμως αυτά που λέει ο άνδρας σε μια γυναίκα και τα οποία κυριολεκτικά της βομβαρδίζουν ή της γ - - - - ε τον εγκέφαλο.
Η ηδονή κατά την διάρκεια του έρωτα πυροδοτείτε από το πάθος, το οποίο ενεργοποιεί τον έρωτα, που όταν αυτός είναι δυνατός, να ξέρεις ότι οφείλεται στην επικοινωνία, την κατανόηση, την αγάπη και το ενδιαφέρον...
Άρα όλα είναι μια αλυσίδα.
Καλύτερα να λείπει όλη η αλυσίδα, παρά ένας από τους κρίκους της.

ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ:

Πολύ καλό blog... συγχαρητήρια παιδιά...

Και μιας κι εμείς συντηρούμε Πατριωτικό blog (ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ), θα πρέπει να γνωρίζεται και να το διαδώσετε, ότι ο Έρωτας (ΈΡΩΣ) είναι ο Έλληνας Θεός του έρωτα. Τον ψευτοερωτήλο Βαλεντίνο που γιορτάζουμε όλοι μας, δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του. Να βρείτε στοιχεία γι' αυτό το θέμα... διότι πλησιάζει η μεγάλη εμπορική ημέρα του Βαλεντίνου. Τα στριγκάκια τα φαγώσιμα με γεύση φράουλας, τα προφυλακτικά με γεύσεις επίσης φρούτων και οι διάφορες άλλες ανοησίες που πουλάνε εκείνες τις ημέρες, λες και δεν έχουμε ξαναγ- - - - ει ή περιμένουμε να γ - - - - - - - εκείνη την ημέρα (σαν τους κρυόκολους Ευρωπαίους), δεν ταιριάζουν στην Ελληνική πραγματικότητα... ούτε στην Ελληνική Θρησκεία και ούτε καν στην Ελληνική μυθολογία

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΧΑΤΙΡΙ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ-ΓΝΩΣΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ............ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

Έρως.....


Στην ελληνική μυθολογία ο Έρωτας ήταν ο φτερωτός θεός της αγάπης. Συχνά σχετίζεται με τη θεά Αφροδίτη. Ο Έρωτας, ήταν ανίκητος. Σύμφωνα με τον μύθο, όταν χτυπούσε με τα βέλη του δύο ανθρώπους, αυτοί ερωτεύονταν παράφορα.

Για τους αρχαίους Έλληνες, ο Έρως ήταν ο θεός που ευθυνόταν για τον πόθο, την αγάπη και τη σεξουαλική δραστηριότητα, ενώ λατρευόταν και ως θεός της γονιμότητας. Μάλιστα, συχνά τον αναφέρουν ως «ελευθέριο», όπως και το Διόνυσο.

Υποστάσεις του Έρωτα Στην αρχαιοελληνική μυθολογία υπάρχουν δύο βασικές υποστάσεις του Έρωτα: η παλιότερη θεότητα είναι αυτή που ενσαρκώνει όχι μόνο τη δύναμη της ερωτικής αγάπης αλλά και τη δημιουργική δύναμη της αεικίνητης φύσης, αποτελούσε το πρωτότοκο Φως που ευθύνεται για την ύπαρξη και την τάξη όλων των πραγμάτων στον Σύμπαν.

Σύμφωνα με τη Θεογονία του Ησίοδου, αυτή η μορφή του Έρωτα γεννήθηκε πριν από τους θεούς του Ολύμπου, όταν το Χάος γέννησε τη Γαία και τον Τάρταρο. Σύμφωνα με τους Όρνιθες του Αριστοφάνη, «άνθισε» από ένα αυγό, καρπό της ένωσης της Νύχτας και του Σκότους.

Στα Ελευσίνια Μυστήρια, ο Έρωτας λατρευόταν ως Πρωτόγονος, αυτός δηλαδή που γεννήθηκε πρώτος.

Από την άλλη πλευρά, αργότερα στα χρόνια της αρχαιότητας, ο Έρωτας προέκυψε ως γιος της Αφροδίτης (με πατέρα είτε τον Άρη, είτε τον Ήφαιστο).

Σύμφωνα με άλλες πηγές, γεννήθηκε μαζί με την Αφροδίτη, ενώ άλλοι τον θεωρούν γιο της Ίριδας και του Ζέφυρου.

Αυτή η μορφή του Έρωτα ανήκε στη συνοδεία της Αφροδίτης, δάμαζε την πρωταρχική δύναμη της αγάπης και την κατεύθυνε κατά τη θέλησή του προς τους θνητούς, ένας ρόλος που αρμόζει στον καρπό της ένωσης της «Αγάπης» (Αφροδίτη) είτε με τον «Πόλεμο» (Άρης) είτε με τη «Φωτιά» (Ήφαιστος).

Υπάρχουν μύθοι που τον θέλουν πανέμορφο στην όψη, αλλά και συχνή πηγή μπελάδων για τους θεούς και τους θνητούς. Άλλοι μύθοι παρουσιάζουν έναν Έρωτα με γνώση της τεράστιας δύναμής του, να αρνείται τις παρακλήσεις της μητέρας του και άλλων θεών να επέμβει στις ζωές των θνητών.


  • Ένα αόρατο άστρο ανάμεσά μας δημιουργεί την έλξη της σάρκας. Κι αυτή η έλξη τους ήρωες και τους αυτόχειρες, την τέχνη και το έγκλημα. Σαρώνοντας κάθε φραγμό, σαν την τέλεια επανάσταση.
  • Έρως άνευ το στεφάνι, βάρκα χωρίς λιμάνι
  • Έρως ανίκατε μάχαν.
  • Έρωτας είναι ανταλλαγή ανόμοιων και διαφορετικών αγαθών.
  • Ο έρως χρόνια δεν κοιτά.
  • Ο έρωτας ανήκει σε εκείνους που δέχονται να φτάσουν στα άκρα για χάρη του.
  • Ο έρωτας είναι τυφλός.

  • Ο έρωτας και η λογική είναι παντοτινά δύο άγνωστοι.
  • Πλατωνικός έρως = μαλακόν παξιμάδιον διά τους μη έχοντας οδόντας.
  • "Και τώρα ο έρωτας ο λυσιμελής με παρασύρει."
Η αγάπη ενώνει τα πάντα και τα κάνει ένα

Ο ψευτοερωτήλος Βαλεντίνος όπως πολύ σωστά ανέφερε ο φίλος μας
Ο ΔΗΘΕΝ ΑΓΙΟΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ,
Κάθε Φεβρουάριο, μαζί με τις απαράδεκτες καρναβαλικές εκδηλώσεις προβάλλεται πολύ και η απαράδεκτη λατρεία του έρωτα.

Στην Ορθόδοξη Εκκλησία Άγιος Βαλεντίνος δεν υπάρχει. Είναι απαράδεκτο, λοιπόν, να προβάλλεται η έννοια της αγιότητος σε ανύπαρκτο πρόσωπο και με στόχο να δικαιολογηθή ή και να καλυφθή η αμαρτία.
. Η καινοφανής και απαράδεκτη αυτή γιορτή είναι κατάλοιπο αρχαίου ειδωλολατρικού εθίμου που οδηγούσε τους νέους και τις νέες σε ακατανόμαστες σαρκικές ακολασίες. Στις ημέρες μας πήρε μια σύγχρονη μορφή. Προβάλλει παραπλανητικά τον έρωτα και την αγάπη, που είναι έννοιες θεϊκές και πνευματικές, αλλά οδηγεί, δυστυχώς, τα νειάτα. στις ίδιες ακολασίες που οδηγούσε και στην αρχαιότητα. Το απαράδεκτο αυτό έθιμο προσπαθούν, δυστυχώς και στην πατρίδα μας, να το στηρίξουν διάφοροι επιχειρηματίες, που έχουν οικονομικό κέρδος από την υπόθεση αυτή, συμμετέχοντας έτσι στο πνευματικό έγκλημα που διαπράτεται εναντίον της νεολαίας. Για να κερδίσουν χρυσό, πρόδωσαν τον Χριστό και το άγιο θέλημά Του. Εκμεταλεύθηκαν την ευκαιρία, και υπερεπρόβαλλαν τον ανύπαρκτο άγιο του έρωτα. Κερδίζουν, έτσι, πολλά χρήματα, αδιαφορούν, όμως, εγκληματικά για την πνευματική ζημιά που γίνεται στην ανυποποψίαστη νεολαία.

Οι ερωτευμένοι δεν γιορτάζουν αυτή την μέρα......γιορτάζουν ΚΑΘΕ μέρα. Δεν είναι σε θέση να το καταλάβουν. Οι υπόλοιποι συμβιβασμένοι είμαστε αναγκασμένοι να λέμε χρόνια πολλά στο έτερον ήμισυ μήπως και παρεξηγηθεί. Να αγοράζουμε λουλούδια,κερία,φρου φρου κι αρώματα και λούτρινες αιδίες.................................ΣΑΧΛΕΣ
ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΟΔΑ...................



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου